#ReservedForXmas

Kate Moss a fost doar primul mare nume din succesiunea de vedete care promovează brandul Reserved! Următoarele pe frontispiciul brandului sunt Irina Shayk, Jon Kortajarena, Jourdan Dunn and Adwoa Aboah. 

De data aceasta ambasadorii brandului sunt atât modele cunoscute, cât și influenceri din diverse țări, care promovează abordarea festivă a brandului și noile piese sport din colecția Reserved de Crăciun. Îi puteți cunoaște pe toți într-un clip special de Crăciun, ce redă atmosfera unică din fotografia de modă a anilor ´60, având pe fundal celebrul colind “Jingle Bells”. Gordon von Steiner, regizorul acestui clip și cel mai căutat creator de campanii video pentru brandurile de modă, a gândit o atmosferă de basm, colorată, fantastică, reflectând perfect viziunea Reserved pentru această campanie.

Colecția în sine, pe lângă cele mai noi trenduri, cuprinde numeroase elemente de Crăciun, cum ar fi iconicele pulovere cu reni. Piesele pentru femei sunt o aluzie la tendințele din anii '80 și '90, cu adăugiri ultramoderne și elegante. Designerii brandului au decis ca, de data aceasta, să primeze varietatea de texturi, cum ar fi Lurex-ul strălucitor, pielea patentată, catifeaua elegantă, stofa gri în carouri și dantela în stil victorian. Modelele foarte animate dau o notă de dinamism pieselor clasice: rochii de cocktail cu decolteu, top-uri senzuale, fuste mini cu fermoare și trench-uri smart. O serie de accesorii inspirate din anii ´80 completează colecția – pălării în stil cloș, mănuși de catifea, gulere strălucitoare și cizme cu ținte. 

Piesele pentru bărbați din noua colecția Reserved evocă stilul britanic elegant, cu o notă de spirit al străzii. Rezultatul? Costume casual indigo, pulovere polo minimaliste cu guler și pantaloni clasici cu bandă laterală. 

Campania globală Reserved cu modele cunoscute și numeroși influenceri redă sentimentul de Crăciun modern. Stilul eclectic al unei colecții Reserved se potrivește perfect cu atmosfera festivă și plină de bucurie a sărbătorilor petrecute în compania potrivită.

Reprezentanți de top din industria modei și social media își împărtășesc propriile idei de Crăciun, ceea ce aduce o notă de individualitate întregului concept al campaniei. Hashtagul #ReservedForXmas va fi cheia către secretele lor de sărbători.